Thorns and Roses.

Posted on: Decembrie 17, 2010

Cine eşti?

Sunt eu şi numai eu, o persoană cu visuri puternice, optimistă şi..fără scrupule. Ciudată combinaţie, huh?

Cum ţi-ai dori să fii?

Aş dori să fiu un chirurg excelent, pentru că asta ar deveni o calitatate din personalitatea mea. Ah da, şi să nu mai fiu aşa rea câteodată..

Ce ţi-ai dori să fii? (ca obiect)

O oglindă. Sau probabil că un bisturiu nou-nouţ..

Dacă ai fii fost un animal, ce specie ţi-ai fii dorit să fii?

O felină în orice caz; un leu sau o pumă. Un conducător sau un supravieţuitor.


3 răspunsuri to ""

Imi place cum ai raspuns , B .
Mai ales la prima .

Foarte tare, B. :X
Cand mai scrii si tu un articol? :>

Thanks :>
Well, sa vedem cand o sa am chef..:-?

Lasă un răspuns

Calendar

Decembrie 2010
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 2 urmăritori

